Archive for Haziran 11th, 2012

11/06/2012

Bu Aralar Şöyle Şeyler Var

 Yine İzmir’ den yazıyorum. İçimdekileGörselri ağaçlarına kazısam, duvarlara yazsam, dilekler bağlasam dallara, bağırarak şarkılarda söylesem, ama onu aramasam.

 Karede onun bulunmadığı fotoğraflarda bile, çeken o olabiliyor. Her şey sanki hatırlatıyor.

 Bugün gelirken sana farklı haberler de getirdim İzmir.

Bugün gördüğüm gündem haberleri şöyle, Markafoni bugünlerdeki kampanyalarından birinde engellilerin tedavi masrafları için yapılan “haydi gülümse” projesini desteklemiş ve proje ünlülerin kıyafetlerini, ayrıca imzalı takım formaları bile satıyor. 

  İlgimi çeken bazı etkinlikler de var paylaşmak istediğim. Mesela İKSV’nin La Fura dels Baus ‘ ya yaptırdığı “İstanbul İstanbul” isimli gözteri İstanbul Festivali yıldönümü üzerine dünya promiyerini 21 ve 22 haziranda Haliç CaGörselmialtı Tersanesi’ nde yapıyor.

Benim gibi Red Kit severlere de müjde, İstanbul’ da Yapı Kredi Kültür Merkezi’ nde 17 hazirana kadar Red Kit sergisi varmış. Ayrıntılı bilgi web sayfasındaymış.

  Fotoğraf tutkunlarına da haberim var tabii Gazella‘ dan. Foto – Safari turları düzenliyorlarmış. İlginç değil mi? Bence ilgili bilgileri edinmelisiniz fotoğraf çekmeyi seviyorsanız.

  Ha bir de, bir firmanın dergisinde okudum ki, “lomografi” diye bir fotoğaf tekniği varmış. RusLAr’ ın Lomo markasının çıkardığı fotoğraf makinalarının LC-A modeli , (nereli olduğunu şu an hatırlamadığım) bir grup öğrenci tarafından 1991 yılında yeniden farkediliyor ve uyarlanıyor sanırım. Kendine has çekim tekniğiyle bu teknik de ismini markadan alıyor. Yeni halleri rengarenk ve çok güzel, bayıldım.Şöyle bir adres buldum.

Yanda cırcır böceği sesleriyle sesleniyorum size. Umarım kalbinizde benimkiler gibi kırıklıklar yoktur. İyi akşamlar.