Günleri Unutmak

Sevmek isterdim seni…
Bereni takmis sahile geldigin bir gece,
Oysa ne mumkun seni sevebilmek,
Kirda bitmis yabani bir ot gibi…
Unutmali gunleri…hangisinin ismi kac hece,
Hangi hafta, tarihler arasi cilgin bir imece,
Gunlerin farkinda olmadan sevebilmeli.
Ne mumkun…
Bir melodiye dusmus uyumsuz bir nota gibi,
Mumkun degil sevebilmek.
Odun kopar, korkarsin seni sevmemden zaten…
Kanatlarim duser yigilirim yere,
Kuyrugum yorgun, kulaklarim yerlerde,
Bir seylerden umudunu kesmis konusamayan bir hayvan gibi,
Her seyi anlatip, anlatamiyor gibi gorunen…
Oysa isteyenlerin anladigi.
Soylemek istesem soylerdim coktan,
Sormak istesem sorar…
Zor olsa binlerce kez tekrar ederdim icimden,
Ama sevemem,
Inan seni sevmek cok isterdim…
Kaslarini catana kadar sevebilmek
Seni cocuklastirana kadar,
Montunun en derininde sakladigin kalbinden,
Bir bozuk para gibi savurdugun duygularindan,
Ruzgarin bizi uzaklara atisindan tut,
Gunesten korktugum kadar cok sevmek.
Karanligim olursun diye korkum olsa,
Yoksun ki ortalikta…
Isiklar akar saclarindan,
Deli olurum gozlerinin karanliginda,
Dedim ya hani gorsem bir gun seni,
Biter gunum…
Seni seversem bir zaman…
Gunlerin ismini yeniden koy benim icin
Unuturum, unuturum her seyi,
Ne mumkun,
Her nasilsa sevilmeyi hic istemeyen birini…
Gunlerin ismini unutmadikca,
Sevmek ne mumkun,
Seni sevemem uzgunum.

Bir Cevap Yazın

