Sevgiliydim

 Beni ya çok seviyordu ya da öyle zannediyordu. Ağzı sussa gözleri konuşurdu. Çocuk gibi bakardı bana, çocukmuşum gibi severdi. Gülerdi hallerime, hoşuna giderdi. Çok kıskanırdı, bazen öyle böyle değil. Peki ya çok seven insanın, birbirimize benzemediğimizi düşündüğü için sevgisi biter miydi? Hep bitirmek istedi, her bitirişinde sevdiğini ama bitmesi gerektiğini söylerdi. Sonunda bitti.

 İçimde hala aynı duran kız çocuğunu görmüyor muydu, bu kadar kızarken bana? Değişmemiştim ki. Sadece tepkiliydim. Şaşkındım. Sevgiliydim.

Bir Cevap Yazın

