Topuklu Ayakkabılar

Sana yazıyorum bu siiri,

Öbür siirlerimden farklı,

Bu kez çok yorgunum yaptıklarını yazmaya,

Sokağa çıkmak üzereyim,

Melankolik,

Ceplerime doldurduğum melankoliler götürüyor zamanı,

Ama benim gözlerimde ceplerimden fazlası var,

Gözlerime bakma,

Korkarsın,

Hiç bitmez söyledikleri,

Sonra doğruyu söylediğim için kızarsın bana,

Bir baskasının elini tutarsın unutmak için,

Üzüldüğümü gördükçe daha da çok kızarsın,

Kim bilir yüzlestiğin için mi acır için?

Aşkı topuklu ayakkabılarıma gizledim ben,

Beni gördüğünde hiç anlamazsın aşık olduğumu,

Oysa ayakkabılarımı çıkardığımda her şey çıkar açığa,

Bu yüzden çok iz bırakırlar geçtiğim sokaklarda,

İnce bir türküdür söyledikleri,

Topuklarımın.

Olmak istemiyorum senin gibi.

Aşkıma sahip çıkmalıyım,

Bu yüzden,

Topuklu ayakkabılarıma gizledim ben,

Bir tek o kumsalda çıkarırım,

Bir tek ay ısığında çıkarlar dısarı.

Severim öyle zamansız gitmeyi kumsala,

Üstümde sıkır sıkır bir elbise,

Bir yemekten dönmüs gibi,

Topuklu ayakkabılarım elimde,

Yakıstırırım kumsala öyle zamansız gitmeyi.

Ay ısığını denizle kutlar gibi,

Severim ayakkabılarım uymadığı için elime alıp,

Çıplak ayaklarla sulara girmeyi.

Aşkımı topuklu ayakkabılarıma gizledim,

Giymesi sancılı,

Bakması keyifli.

Bir Cevap Yazın

