Adio Kerida & Cırcır Böcekleri

 Balkona oturdum, bir yanımda sanki sonsuz karanlık…çalılıklar, ağaçlar, cırcır böcekleri…böyle anlarda yıldızlar daha bir gözükür. Çim ve ot kokusu geliyor burnuma. Aklıma geldi de, o iki yıl önce temmuz ayında uzak kaldığımızda, bir aylık süreç boyunca onu nasıl da hasretle beklemiştim. Aynı cırcır böcekleri ve aynı ot kokusu vardı. Bu kez burada değildim. Kısa bir süre de olsa günler geçmiyordu sanki… kendi kendime yokluğunda yaptıklarımı yazdım. Sarhoş gibiydim hayallerin içinde. Üzüldüğüm zamanlar olmuş da olsa, onu sevdiğim için pişman değilim şimdi. Güzel anılarım var, içimi yakan anılar. Hele bu şarkıda, birlikte yaktığımız şömineden, birlikte yazı karşıladığımız sahile…bu şarkının adını bilmedim hiç, ta ki bir gün bir arkadaşım tesadüfen mırıldanana kadar. Hemen sordum, o gece şarkıyı dinledim sürekli. Bana hiç söylememişti o yokken dinlememem için, ben de saygı duyup bakmamıştım adına. Sözcükler tükendi sanki şarkının yanında. Bir de cırcır böceklerinin.

Bir Cevap Yazın

