Titrek Adımlar

 Yoğun bir dönemden geçiyorum…büyüdüğümü görmeye başladığımda çoktan sanki daha çok şey yaşamış bile hissediyordum zaman zaman, oysa ne yaşamıştım? Asıl adımlarımı şimdi atmaya başlamıştım. Bedenim, tecrübelerim gençse bile neden bu kadar yorgun hissediyordum? Böyle olmamalı dedim, elbet geçecek. Bilmediğim bir şeyleri bekliyorum, olması gerekenlere inanıyorum büyük ölçüde. Bu esnada yeni adımlarımı atarken tanıdığım insanları her zamanki gibi severken, hırslarını gördükçe korkuyorum biraz. Ben böyleyim, hırslardan ürküyorum; hırssız insanların bile kimi zaman zararlarını görebiliyoruz. Ben kimi zaman insanları güldürmek uğruna belki de kendimden ödün veriyorum, ama böyleyim dürüst. Umursamıyorum şöyle görüneyim böyle görüneyim tavırlarını. En azından hakkımda yargı yapmadan önce bunu düşünün. Dürüst olmaya çalışıyorum. İnsanın kendine bile itiraf edemedikleri olur malum. Ufak da olsa bir şeyi saklamak istemiyorum bazen, saçmalıyorum belki, belki zararıma ama içim rahat etmiyor. Bazen içtenliğimin içtenliğe dönüşeceğine inanıyorum karşı tarafta. Kendimle yarışıyorum bazen sabretmek için. Bilmediğim bir şeyleri bekliyorum. Kendimi bile kandırıyorum belki. Sanki eminmişim bir şey beklediğime, oysa neyi beklediğimi bilmeden. En azından beklediğim güzelliklerle karşılaşana kadar kandırıp. Aslında görüyorum başarabildiğimi biraz, belki başarabildikçe o güzelliklerle karşılaşma ihtimalim artıyordur kim bilir. Yeni, stresli adımlar…. Aslında anlatacağım o kadar çok şey var ki…Kısmetse bi başka gece.

Bir Cevap Yazın

