Gözyaşı

Karanlıktır yüzümün yarısı…

Görmek istediğin orada saklıdır canım…

Mimiksiz zannedersin güneşin aydınlattığı kısmını,

İnanmaktan korkuyorsan ne yapsam yalan gelir.


Yine istemen,

İstemen gerekir.

Belki de herkesten sakladığım göz yaşlarımı,

Göz yaşlarımı görmek istersin,

Biliyorum, görmek istemezsin.

Nefret ederim göz yaşlarımı göstermekten,

Ama severim göz yaşlarımı,

Bu yüzden usul usul ağlarken,

Durdurmak yerine saklarım onları,

Bir tarafım gülerken,

Bir tarafım ağlar.

Ama gizli yanımdır ya o,

Eğer gülerken açarsam,

Kapadığımda ağladığımı anlarlar.

O yüzden hiç açmam.

Her insanın kendisine bıraktığı bir miras vardır,

Kendine saklamayı değer biçmekten mi bilmem,

Bana kalan bir şey olsun diye mi bilmem,

İnsanın kendine mirasıdır düşünceleri.

Evet düşüncelerini paylaşınca daha değerli olur miras bilirim,

Ama ufacık bir kısmını kendine sır biçer ki paylaştığı bir şey olsun kendisiyle,

Bazen kahveyi sütsüz içtiğini bilmek kadar önemsiz,

Bir kez söyleyip birisine,

İkinci ya da üçüncü kez aynısını söylemeyi kendine saklamak kadar küçük,

Küçücük bir sır bırakmak kendine,

İnsanlarsa ne düşündüğünü merak ederken,

Halbu ki hiç de ilginç değilken,

Kendisine göz kırpmak gibi.

Eğer göz yaşlarımı görseydin inanırdın göz yaşlarıma belki de,

Ama insanım ya biliyorsun ağladığımı,

Görmesen de biliyorsun.

Ben de ağlarım.

Göz yaşları üzüntüden mi,  saydamlık mıdır sebebi?

Hımm..İşte bu düşündürdü beni.

Göz yaşlarım dedim ama,

Göz yaşlarımdan da beni görürdün,

Bir pencere gibi.

Saydamdır onlar,

Göz yaşlarıma bak derdim,

Beni görürdün arkasından yine,

O yüzden.

3 Yorum to “Gözyaşı”

  1. Teşekkür ederim sevgili Hatice.

  2. yazılarınız gerçekten çok güzel.
    profilde yazan gmail hesabını hala kullanıyor musunuz bilmiyorum, o adrese bir mail yazdım blogunuzla ilgili. okursanız memnun olurum.

Bir Cevap Yazın

