İnanmadığın

O kadar sessizmişim ki, plastik şişe bile çok gürültülü düştü. İrkildim. O kadar sivriymiş ki söylediğin sözlerin harfleri, battılar. Batarken acıtmadılar da, zehirleri sonra aktılar. Senin bana o zaman dayanamayacağın gibi, seni karşımda görür kadar dayanamıyorum şimdi.
Böyle zamanlarda sabah odadan çıksam bir dert, çıkmasam bir dert. Günlerin her zamanki benden bağımsız devam etmesi mi acıtıyor bilmem. Hava günlük güneşlik ama gün dünkü gibi neşeli değil. O gülerken benim gülemeyişim çok acıtıyor içimi. Güneş ışığı vurmasın istiyorum yüzüme, gün henüz başlamasın, toparlanmak için vaktim olsun istiyorum. Böyle görmesin beni kimse. Öte yandan o kadar bunaltıyor ki düşüncelerim beni bir an önce atmak istiyorum kendimi odadan dışarı. Oysa daha önce de sıkıntılarım oldu, bak Armoni işte yaşıyorsun. Armoni kendine gel lütfen, kendine gel… hatırla ve kalk ayağa, unutmadın ki yürümeyi sadece düştün.
Hiç dinlenmiyor ki sözlerim. Hep başkaları konuşuyor. Sen bile dinlemiyorsun beni. Öyle çok konuşuyorlar ki kendi sesimi duyamıyorum. Sonunda onların söylediklerini kendi söylediklerim sanıyorum. Ben de inanıyorum onların söylediklerine. Çok acıyor içim. Her seferinde dediklerine gelmekten yoruluyorum. Gerçekten dediklerine mi geliyorum, yoksa sessiz kalındığı için tek duyduğum cevap o diye ona mı yöneliyorum? Bu yalanlara inanmalı mıyım…biliyorum hep değişiyor insanlar. Ve şansıma hep benden sonraları değişiyorlar. Ben hep değişmeyeceğine inanıp, ama yine de korka korka bırakırken ellerini; değişiyorlar. Ama şimdi sen bana inanmıyorsun. İnanmadığından bile emin değilim ki.

Bir Cevap Yazın

