Öyle Güvenilir

Bazen öyle paranoyaklaşmak var ki,

Sıkıca sarıldığın bir huzur içinde eridiğinde…

Yokluğu olur gözlerinde tek görünen,

Sözlerinde olur bir beden,

Güçlü ve iradeli,

Kuvvetli ve asil,

Oysa içi öyle boştur ki ruhen. 


İçimde yangınların yaktığı vücudumu hissedebiliyorum,

Oysa hiç yanmadım daha önce ateşten.

Bu saydam öyle saydam bir beden,

Yansam da görünmez ki sen hissetmeden,

Saçlarım,

O duyduğun saçlarımın kokusudur,

Gitsem de ardımdan kalan.


Adım adım gidiyorum valizimi aldım,

Ama valiz değildi beni yakan,

Gitmek değildi,

En çok yakan gerçekleşememiş hayallerimdi,

En son düştüğüm yangınlardan ellerinle çekip aldığın,

Beni öyle çok inandırdığın, Sonra kanına karışırım diye,

Bir hızla yine yangınlara bıraktığın.


Ben hiç bir şey istememiştim ki,

Ben hiç bir şey istememiştim ki kimseden,

Ben artık korkuyorum…

Çok korkuyorum…

Çeperlerim o kadar sert ki,

Gururundan çekip almazsın ki beni ateşten geri,

Yangından kendim çıkabilirdim belki de,

Ellerinle çekip aldın,

Sonra sarıldın…

Güvenmem için o kadar çok uğraştın ki güvendim,

Şimdi korkuyorsun benden…

Ben değildim ki sarılıp seni ateşe çeken,

Sen girdin bu ateşe benimle beraber.


Yoruldum…

Üzüldüm,

En çok hayal kırıklığı yaşadığım için üzüldüm.

Şimdi o kadar güvensizim ki sana,

O kadar sarsıldım ki,

Bu çok daha gizli bir yalan oldu,

Açık açık söylemediğin bir yalan,

Neden mi güvenim sarsıldı?

Yalanı hayatıma soktuğun için.

Bir yerlerde bir yalan var.

Yaşadıklarımızda mı, söylenenlerde mi, yoksa kararlarımız mı yalan?

Farketmez ki,

Yalan var işte,

O sarıldığım eriyen huzurun içi,

Kocaman bir yalanla doldu.

Beni bile aldatıyor dışından,

Öyle güvenilir bir yalan ki.

Bir Cevap Yazın

