Yakın Uzaktır

Müzik(enstrümantal): T. Albinoni – Adagio in G-moll – Tadeusz Machalski

belki de…
açık sözlü olmaya başladığımdan beri…
belki de bu yüzden insanlarla yakın değildim o kadar.
oysa ben isteyerek seçmiştim böyle olmayı,
hala da isteyerek böyle oluyorum.
gün be gün,
her gün açık sözlü olabilmek istemiştim.
hep son raddede anlar ya insan,
merak ederdim elimdeki hayat çizgisi niye ikiye ayrılıyor diye…
yoksa hayatımın rotasını değiştirişim miydi.
böyle sanki o klasik ama elektronik damarları olan şarkıda,
bir kadehin içinde boğulur gibi dansediyordum.
bir gün tak etmişti ve söylemiştim,
söylemiştim bana ne olduğunu.
sonra hep söyledim…
o kadar çok söyledim ki!
ama asıl gerekli olanları söylemiyordum belki de.
ben miydim çelişkili,
başkaları mı?
öyle bıkkın, öyle yorgun, öyle usanmış,
ve sanki anlattıkça nefesim kısalıyordu…
camda bıraktığı buhar izi değildi ki nefes,
nefes içime çekebildiğimdi.
ama inan artık aldırmıyorum,
belki sen üzücü sanıyorsun ama üzücü değil bu,
ben sadece çizgilerimi çiziyorum,
bence çizememek daha üzücü.
oysa ben o gün yastığıma başımı yumduğumda,
çoktan vazgeçmiştim bu yeni hayalden,
sen rüzgarı hissetmek için gaza basmak isterdin,
rüzgar için iskele bana yeterdi,
hatta gözümü kapatıp hayal etmek.
ama yakın olan oluyor…
benim aradığım da bu,
o kadar insanın içinde,
hala uğraşıp beni tanımaya çalışanlardı…
uzak yakındı…
yakınsa hep uzak.

01.11.2009

2 Yorum to “Yakın Uzaktır”

  1. uzak yakındı yakınsa hep uzak …!

  2. canım çok güzel,çok duru bir anlatımın var!!kesinlikle bayıldım!harikasın..ne zmn kitap yazcaksın:))

Bir Cevap Yazın

